كتاب صوتي " مشتريان چگونه فكر مي كنند " با فرمت MP3 بر گرفته از كتابي به همين نام اثر جرالد زالتمن بر اساس سفارش سازمان گسترش و نوسازي
كتاب صوتي معروف " مشتريان چگونه فكر مي كنند " با فرمت MP3 بر گرفته از كتابي به همين نام اثر جرالد زالتمن بر اساس سفارش سازمان گسترش و نوسازي تهيه و براي مديران و علاقمندان حوزه مشتري و بازاريابي ارائه گرديده است
توضيح مختصر
اگر اين كتاب را به دقت و به طور جدي مطالعه كنيد، هرگز با اصول و روش هاي مربوط به رفتارشناسي مصرف كننده ها و هوش بازار به روش هاي پيشين برخورد نخواهيد كرد. ( آنيل منون، مديركل بخش استراتژي نام تجاري و هوش بازاركمپاني آي بي ام) بالاخره اثري كاملاً علمي و شگرف تدوين گرديد كه ميتواند پاسخگوي اين پرسش باشد كه چرا " رويكردهاي قبلي در حوزه بازاريابي عملكرد كاملاً مؤثري نداشته اند؟" مشتريها چگونه فكر ميكنند به شكلي روشن و واضح نشان ميدهد كه چرا گروه هاي مطالعاتي و روشهاي سنجش و ارزيابي پيشين كه در مورد رفتارشناسي مشتريها به كار گرفته ميشدند، نميتوانستند باعث به وجود آمدن مزيت رقابتي براي سازمانها شوند. (مك كامب، رئيس كمپاني مك نيل) كمپانيها نيازمند اين هستند كه علوم ميان رشته اي را در مورد رفتارشناسي مشتريها به كار بگيرند. اين بينش بايد به طور كامل در فرآيند برنامه ريزي استراتژيك تمامي رهبران جاي بگيرد. اين رويكرد جديد، مسيرهاي تازه اي را در ايجاد مزيت رقابتي و برنده شدن در جدال هميشگي جلب وفاداري مشتريها به وجود ميآورد. كتاب زالتمن براي تمام مديرعامل ها و مديران بازاريابي كه بخواهند عملكردي عالي و خارق العاده داشته باشند، بسيار ارزشمند و گرانبها است. (لارس پترسون، مدير كل و مدير ارشد امور اجرايي كمپاني سندويك)
729
كتاب صوتي " مشتريان چگونه فكر مي كنند " با فرمت MP3 بر گرفته از كتابي به همين نام اثر جرالد زالتمن بر اساس سفارش سازمان گسترش و نوسازي
كتاب صوتي معروف " مشتريان چگونه فكر مي كنند " با فرمت MP3 بر گرفته از كتابي به همين نام اثر جرالد زالتمن بر اساس سفارش سازمان گسترش و نوسازي تهيه و براي مديران و علاقمندان حوزه مشتري و بازاريابي ارائه گرديده است
توضيح مختصر
اگر اين كتاب را به دقت و به طور جدي مطالعه كنيد، هرگز با اصول و روش هاي مربوط به رفتارشناسي مصرف كننده ها و هوش بازار به روش هاي پيشين برخورد نخواهيد كرد. ( آنيل منون، مديركل بخش استراتژي نام تجاري و هوش بازاركمپاني آي بي ام) بالاخره اثري كاملاً علمي و شگرف تدوين گرديد كه ميتواند پاسخگوي اين پرسش باشد كه چرا " رويكردهاي قبلي در حوزه بازاريابي عملكرد كاملاً مؤثري نداشته اند؟" مشتريها چگونه فكر ميكنند به شكلي روشن و واضح نشان ميدهد كه چرا گروه هاي مطالعاتي و روشهاي سنجش و ارزيابي پيشين كه در مورد رفتارشناسي مشتريها به كار گرفته ميشدند، نميتوانستند باعث به وجود آمدن مزيت رقابتي براي سازمانها شوند. (مك كامب، رئيس كمپاني مك نيل) كمپانيها نيازمند اين هستند كه علوم ميان رشته اي را در مورد رفتارشناسي مشتريها به كار بگيرند. اين بينش بايد به طور كامل در فرآيند برنامه ريزي استراتژيك تمامي رهبران جاي بگيرد. اين رويكرد جديد، مسيرهاي تازه اي را در ايجاد مزيت رقابتي و برنده شدن در جدال هميشگي جلب وفاداري مشتريها به وجود ميآورد. كتاب زالتمن براي تمام مديرعامل ها و مديران بازاريابي كه بخواهند عملكردي عالي و خارق العاده داشته باشند، بسيار ارزشمند و گرانبها است. (لارس پترسون، مدير كل و مدير ارشد امور اجرايي كمپاني سندويك)
729
- ۱۷۱ بازديد
- ۰ نظر